2009-06-16

Lite av varje

Helgen har varit helt underbar, massor med vänner på besök och jag har även hunnit med ett och annat samtal och en och annan diskussion. Det som jag verkligen saknar. Att prata om sånt som betyder något inte bara väder och vind och usch visst är det dyr hyra här i huset. Ni vet trapphussnack på bästa nivån.

Jag fick massor med fina presenter och här kommer några av dem.

En fin virkad väska.


Rabarber som blev till en supersmarrig kräm.


Träningskläder, eller skor och jacka i alla fall. Hunden är bara en linslus.


Blommor och sprit en förträfflig kombo.


Nu ska jag iväg och köpa myggsprej för jag ska ligga i skogen och bli uppletad av motiverade hundar. Jag vill inte bli så biten som AL så jag tänker investera i lite Mygga eller något annat liknande.

Toodiloo

1 kommentar:

Ingrid sa...

TACK för att vi fick komma. Det var verkligen jättemysigt. Och mer Talisman så jag lär mig nån gång :) Ses i juli - om inte förr!! KRAM!