2009-09-27

Nya ideer

Äntligen har jag kommit på vad jag ska göra med den är här bloggen. Den har gått lite på halvfart ett bra tag nu. Stickar inte lika mycket då jag mest sitter och spelar. Tror inte att ni skulle vara så intresserade av att jag satt och berättade om mitt wowande :)

Istället för att låta bloggen dö har jag bestämt mig för att den ska handla mer om mitt andra intresse, mat. Det kommer inte att bli en vanlig matblogg där jag skriver recept och fotograferar maten. Istället kommer jag att varje söndag skriva vad vi ätit under veckan. En liten matsedel med andra ord.

Så klart kommer jag även att skriva om annat, kanske får jag tid för stickningen igen så att det blir lite mer såndant. Kanske händer det något intressant i mitt liv jag känner att jag vill berätta :) Tja jag kommer inte att låsa bloggen till att handla om mat. Men för att den inte ska dö ut och att jag ska glömma bort den så har jag hittat en utväg.

Ps. Tror att vi har hustomtar här, tre saker har nu försvunnit inom en kort tidsperiod. Min digitalkamera, min bästa klotång och en skruvmejsel. Klotången kanske hundarna har gömt men det andra har jag ingen aning om vad jag gjort av... hustomtar.

Inga kommentarer: