2009-07-02

Galenskapar

1. Att sitta i bilen på väg ned till Kramfors och gråta över MJ. Lyssnade till något specialprogram om honom med bara hans musik, mycket gammalt. Men så plötsligt spelades Dirty Diana. Jag kan inte förklara det på något annat sätt än att det är galenskap, men jag grät där i bilen.

2. Att efter 20 år som nöjd rödhåring plötsligt blondera det. Kraftigt tecken på galenskap

3. Fastna i WoWträsket, behöver inte säga mer.

Jag håller på att passer gränsen det är en sak som är säker. Galenskapandet ligger nära nu. Kanske borde jag börja skapa något galet. Eller helt enkelt göra mer galna saker.

Nu ska jag i alla fall göra något mindre galet och mer sundt. Äta lunch.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Du kan ju vara galen och komma på fest i Skellefteå den 25/7 :) Visst har inbjudan kommit fram i mailen?

ellapix sa...

Ja självklart! Fast det är inte så galet som det låter.