2009-04-09

Upp och ned

Surt sa räven.

Vi hade tänkt åka upp till Lovikka och mysa i Isäntäs brors stuga över påsken. Men tydligen ville den lilla gröna inte det. Hon har ett oljeläckage som droppar rakt ned på kamremmen. Grattis! Bilen ska helst stå stilla tills allt är fixat. Vill ju inte att det ska bli värre. Så istället för en helg i stugan blir det en helg hemma i koppelpromenadshelvetet... negativiteterna bara yr. Det är inte likt mig att vara negativ, jag brukar vara positiviteten personifierad. Men jag var så sugen på att hälsa på dem, mysa i snön och njuta av påsken i en vedeldad bastu med gott sällskap och hundar som får springa som de vill. Skit bil! Som grädde på moset snöar det ut nu oxå. När ska alla denna snö försvinna så att vi kan börja vara i skogen...

Vilket tråkinlägg det här blev.
Jag hoppas verkligen att din påsk blir helt underbar och fin.

Själv ska jag gå och borra ned huvudet i ett påskägg och inte komma upp förrän jag är hög på socker.

Inga kommentarer: